Social Icons

.

Pages

31 Δεκεμβρίου 2012

Το τρίγωνο των Βερμούδων


Ίσως, να μην υπάρχει άλλη περιοχή του πλανήτη, η οποία να τροφοδότησε με μεγαλύτερη επιτυχία τους συγγραφείς επιστημονικής φαντασίας και τους επί της Γης κυνηγούς των ΑΤΙΑ.
Ακόμη και όσοι αναζήτησαν στο "τρίγωνο των Βερμούδων" απόρρητες στρατιωτικές επιχειρήσεις, οι οποίες άλλαζαν το μαγνητικό πεδίο, συνήθως, κατέληγαν με... οξεία συμπτώματα μανίας καταδίωξης.
Οι πρώτες αναφορές σε παράδοξα φαινόμενα στην περιοχή - η οποία υποστηρίζεται ότι καλύπτει μέχρι και 1.140.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα - μεταξύ της νήσου Βερμούδα, των ακτών της νότιας Φλόριδα και του Πουέρτο Ρίκο, ανάγονται στον 15ο αιώνα και εντοπίζονται στα ημερολόγια του Χριστόφορου Κολόμβου.

ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ Ή ΜΥΘΟΣ .....ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΨΕΜΜΑ;
Το τρίγωνο των Βερμούδων είναι μια τριγωνική γεωγραφική περιοχή στον Βόρειο Ατλαντικό Ωκεανό.
Είναι περικυκλωμένη (βρίσκεται ανάμεσα) από τις Βερμούδες, το Πουέρτο Ρίκο και την Φλώρινα.
Σε αυτό πολλά ονομαστά αεροσκάφοι και πλοία έχουν εξαφανιστεί κατά μυστηριώδη τρόπο.
Το τρίγωνο εκτείνεται περίπου ανάμεσα στις 25ο-40ο Β. Πλάτους και στις 55ο - 85ο Δ. μήκους και έχει θαλάσσια επιφάνεια πάνω από 3.900.000km2.
Είναι μία από πολλές παρόμοιες περιοχές που υπάρχουν και στα δυο ημισφαίρια της υδρογείου.
Νομίζετε πως ξέρετε ήδη τι γίνεται στο Τρίγωνο των Βερμούδων.
Σίγουρα έχουν φτάσει στα αυτιά σας ιστορίες για περίεργες εξαφανίσεις και αλλόκοτα γεγονότα στο λεγόμενο τρίγωνο του διαβόλου.
Οι αναφορές σε ανεξήγητα συμβάντα στο Τρίγωνο των Βερμούδων αρχίζουν από τα μέσα του 19ου αιώνα και συγκεκριμένα από το 1940.
Μερικά από τα πλοία που χάθηκαν στο τρίγωνο των Βερμούδων βρέθηκαν αργότερα τελείως εγκατελλειμένα από το πλήρωμα τους χωρίς φυσικά κανένα φανερό λόγο.
Αλλα όμως χάθηκαν οριστικά χωρίς να στείλουν κανένα σήμα κινδύνου και χωρίς ποτέ να γίνει γνωστό οτιδήποτε για την τύχη τους.
Το πιο εντυπωσιακό περιστατικό ήταν η εξαφάνιση του πυρηνικού υποβρυχίου “Σκορπιός” (“Scorpion”) τον Μάϊο του 1968.
Αν και ανακαλύφθηκε μερικούς μήνες αργότερα στον πυθμένα του ωκεανού, τίποτα δε διαπιστώθηκε που θα μπορούσε να οδηγήσει σε εξήγηση του δυστυχήματος.
Βέβαια εκτός από πλοία σ’ αυτήν την περιοχή έχουν εξαφανιστεί και πολλά αεροσκάφη. π.χ. το 1945, πέντε βομβαρδιστικά της αεροναυτικής βάσης Φορτ Πάουντερντεϊλ στην Φλόριντα, στη διάρκεια μιας συνηθισμένης εκπαιδευτικής πτήσης, μετέδωσαν με τον ασύρματο το μήνυμα ότι είχαν “χαθεί” και αμέσως μετά διέκοψαν κάθε επικοινωνία μαζί τους.
Μια αποστολή διάσωσης που έσπευσε εκεί, χάθηκε επίσης.
Ενώ μια μεγάλη επιχείρηση αναζήτησης των χαμένων αεροπλάνων αποδείχτηκε δυστυχώς άκαρπη χωρίς να ανακαλυφθεί το παραμικρό ίχνος τους.
Καμία θεωρία σχετικά με τις εξαφανίσεις δεν έχει γίνει γενικά αποδεκτή, ενώ η διακίνηση μέσα στο Τρίγωνο συνεχίζεται χωρίς να φαίνεται να επηρεάζεται απο τίποτα.
Πόσα από αυτά όμως είναι αλήθεια και πόσα δημιουργήματα των πανταχού φαντασιόπληκτων;
Αυτό δεν θα το μάθει κανείς μέχρι να λυθεί το μυστήριο της θάλασσας του Sargasso όπου πλοία και αεροπλάνα χάθηκαν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.
Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι αν διαβάσετε προσεχτικά αυτό το Site θα μάθετε πράγματα που δεν γνωρίζετε και σίγουρα θα το σκεφτείτε καλά πριν κάνετε μια κρουαζιέρα στα ασυνήθιστα εκείνα νερά.
Ας αρχίσουμε όμως από παλιά αφού πάντα η ιστορία μας δείχνει την αλήθεια.
Η πρώτη αναφορά στο "μυστήριο" έγινε από τον Χριστόφορο Κολόμβο καθώς ταξίδευε προς την μεγάλη του ανακάλυψη.
Σαν καλός θαλασσοπόρος ενημέρωνε το ημερολόγιο του και εκεί αναφέρει περίεργα γεγονότα.
Στις 11 Οκτωβρίου 1492, ο Κολόμβος παρατήρησε οτι η πυξίδα του λειτουργούσε περίεργα δυσκολεύοντας τον προσανατολισμό.
Μερικές μέρες αργότερα αναφέρει οτι μια φλεγόμενη σφαίρα έπεσε από τον ουρανό .
Πολλοί πρόσφατοι προφήτες έκαναν λόγο για μετεωρίτη που μπήκε φλεγόμενος στην ατμόσφαιρα της γης. Αργότερα στο ταξίδι του αυτός και μερικοί άνδρες του πληρώματος είδαν φώτα να χορεύουν στον ορίζοντα.
Mήπως ήταν καμιά διαφήμιση της Coca -Cola ;
Αλήθεια ή ψέμματα ,τυχαία συμβάντα ή παράξενες συμπτώσεις;
Και αν όλα αυτά είναι αλήθεια γιατί σε εκείνη την περιοχή ,γιατί εκείνη την χρονική περίοδο και για ποιο λόγο να γράψει ο Κολόμβος ψέμματα;
Αν αρχίσατε ήδη να αναρωτιέστε τότε είμαι σίγουρος ότι θα ρίξετε μια ματιά και στα υπόλοιπα...

Πώς δημιουργήθηκε ο θρύλος;
Το τρίγωνο των Βερμούδων είναι ένα υποθετικό τρίγωνο που εκτείνεται από το Μαιάμι ως τις Βερμούδες και μέχρι το Σαν Χουάν του Πουέρτο Ρίκο.
Ο όρος "Τρίγωνο των Βερμούδων" δόθηκε από τον Vincent H. Gaddis το 1964 σε ένα άρθρο που ο ίδιος έγραψε για το περιοδικό Argosy.
Το 1952, ο George X. Sands σε μια έκθεση του για το περιοδικό Fate αναφέρει οτι στη συγκεκριμένη περιοχή έχουν λάβει χώρα πολλά περίεργα ατυχήματα.
Από τότε γράφτηκαν πολλά άρθρα , από το National Geographic μέχρι και στο Playboy αλλά χωρίς καμία ουσιαστική έρευνα.
Το 1969, ο John Wallace Spencer έγραψε το βιβλίο Limbo of the Lost και δυο χρόνια αργότερα το The Devil's Triangle.
Όλα αυτά και μαζί το μπεστσέλλερ The Bermuda Triangle που δημοσιεύτηκε το 1974, δημιούργησαν οριστικά και αμετάκλητα το μυστηριώδη θρύλο.
ρα το μυστήριο υπήρχε ή το δημιουργήσαμε;
Ο άνθρωπος που συνέβαλε περισσότερο απ' οποιονδήποτε άλλο στη δημιουργία του μύθου του "τριγώνου των Βερμούδων" είναι ο συγγραφέας Τσαρλς Μπέρλιτζ, ο οποίος έγραψε ένα δημοφιλές μυθιστόρημα για την περιοχή, το 1974.
Παρ' όλα αυτά, δεν ήταν ο Μπέρλιτζ αυτός που της έδωσε τη διάσημη ονομασία της, αλλά ο Βίνσεντ Γκάντις, συντάκτης στο περιοδικό επιστημονικής φαντασίας "Argosy", όπου εμφανίστηκε το πρώτο άρθρο για το τρίγωνο, τον Φεβρουάριο του 1964.
Το τρίγωνο των Βερμούδων είναι μια περιοχή όπου χάθηκαν τα ίχνη πολλών αεροπλάνων και πλοίων Δεκάδες ιστορίες για εξαφανίσεις και άλλες τόσες ερμηνείες έχουν ακουστεί όλα αυτά τα χρόνια .
Η εξαφάνιση όμως που μονοπώλησε το ενδιαφέρον του κόσμου και μέχρι σήμερα αποτελεί το μεγαλύτερο μυστήριο του τριγώνου είναι η χαμένη πτήση 19.
σύγχρονος μύθος του "τριγώνου των Βερμούδων" ξεκίνησε λίγο μετά την εξαφάνιση πέντε αεροπλάνων του αμερικανικού ναυτικού (της ομάδας "Flight 19"), κατά τη διάρκεια μίας δοκιμαστικής πτήσης και εν μέσω μίας μεγάλης καταιγίδας, το 1945

Η ιστορία
Στις 5 Δεκεμβρίου 1945 , πέντε βομβαρδιστικά TBM Avengers Torpado ξεκίνησαν από τη ναυτική αεροπορική βάση του Fort Lauderdale στη Φλόριδα κάνοντας μια εκπαιδευτική πτήση προσομοίωσης βομβαρδισμού από χαμηλό ύψος.
Επικεφαλής της αποστολής ήταν ο σμηναγός Charles Taylor και είχε υπό τις διαταγές του άλλους 13 εκπαιδευόμενους
. Η περίπολος απογειώθηκε στις 14:10 αφού είχε γίνει με επιτυχία ο καθιερωμένος έλεγχος εδάφους.
Στις 15:45 ο πύργος ελέγχου της βάσης λαμβάνει το μήνυμα:
" Επείγον......δεν βλέπουμε γη ".......
" φαίνεται πως είμαστε εκτός πορείας" .
Ο πύργος ελέγχου ρωτά " ποια είναι η θέση σας ; "
Ακολουθεί σιγή.
Μετά από λίγο " δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι πού είμαστε "......
" επαναλαμβάνω : δεν βλέπουμε γη..."
......" οι πυξίδες δεν λειτουργούν ".
Η επικοινωνία με την περίπολο χάνεται για δέκα λεπτά περίπου.
Όταν επανέρχεται ακούγονται οι εκπαιδευόμενοι να μιλούν ματαξύ τους ....
"δεν μπορούμε να βρούμε τη Δύση, όλα είναι λάθος" .....
" δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για καμία κατεύθυνση"....
" όλα φαίνονται περίεργα ..ακόμα και ο ωκεανός".
Ακολουθεί και πάλι σιγή.
Κάποιος άλλος της περιπόλου χρίζεται αρχηγός και μιλά στον πύργο ελέγχου μετά από 20 λεπτά......
" δεν μπορούμε να πούμε πού είμαστε......όλα είναι ........ δεν μπορώ να ξεχωρίσω τίποτα"......
" μπορεί να είμαστε 225 μίλια βορειοδυτικά της βάσης "......
" φαίνεται να μπαίνουμε σε άσπρα νερά".....
" είμαστε τελείως χαμένοι".....
Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια που ακούστηκαν ποτέ από την πτήση 19.
Ένα PBM Mariner με 13 άνδρες απογειώνεται για να εντοπίσει τη χαμένη περίπολο .
Λίγα λεπτά μετά την απογείωση του χάνεται από τα ραντάρ και δεν βρίσκεται ποτέ κανένα ίχνος του.
Συνολικά 27 άνδρες και 6 αεροπλάνα χάνονται εκείνη τη μέρα .
Ακολούθησε μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις διάσωσης με 242 πλοία και 19 αεροπλάνα που έψαχναν επί 5 ημέρες.
Δυστυχώς δεν βρέθηκε κανένα ίχνος ούτε από τα Avengers ούτε από το Mariner.

Γεγονότα
Ο σμηναγός Charles Taylor είχε ζητήσει να αντικατασταθεί για την συγκεκριμένη περιπολία αλλά το αίτημα του δεν έγινε δεκτό. Μερικοί λένε ότι το προηγούμενο βράδυ ήταν σε ένα πάρτυ, ενώ άλλοι λένε πως μπορεί να ήταν άρρωστος .
Καμιά από τις δυο απόψεις δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Ο Τaylor είχε μεταφερθεί στο Fort Lauderdale λίγο καιρό πριν το συμβάν και δεν ήταν γνώστης της περιοχής.
Ο καιρός κατά την διάρκεια της πτήσης χειροτέρευε ενώ οι πυξίδες δεν λειτουργούσαν.
Έτσι οι συνθήκες προσανατολισμού γίνονταν ακόμη πιο δύσκολες.
Ο Taylor θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη συχνότητα κινδύνου αλλά δεν το έκανε γιατι ένα αεροπλάνο της περιπόλου είχε πρόβλημα με τον ασύρματο .
Αν έκανε κάτι τέτοιο θα έχανε τελείως επαφή με το συγκεκριμένο Avenger .
Έτσι έμεινε στο κανάλι που ήταν στην αρχή της πτήσης το οποίο όμως δεν ήταν τόσο δυνατό.
Υπάρχουν μαρτυρίες ότι είδαν μια έκρηξη στον αέρα 23 λεπτά μετά την απογείωση του Μariner.
Μετέπειτα έρευνες έδειξαν οτι στη θάλασσα βρέθηκε ποσότητα καυσίμου από αεροπλάνο.
λλωστε τα Mariner ήταν γνωστό πως αντιμετώπιζαν προβλήματα με τις ελαττωματικές δεξαμενές καυσίμου.
Το βάθος της θάλασσας στην περιοχή είναι πολύ μεγάλο και η μορφολογία του βυθού κάνει την ανίχνευση συντριμμιών σχεδόν αδύνατη.
Πριν χρόνια βρέθηκαν 5 Avengers στον βυθό της θάλασσας.
Μετά από την εξέταση τους διαπιστώθηκε πως δεν ήταν αυτά της πτήσης 19.
Σύμφωνα, όμως, με έρευνες που έχουν, ήδη, διεξαχθεί, η πιο λογική ερμηνεία του συμβάντος είναι η διακοπή της λειτουργίας της πυξίδας του επικεφαλής πιλότου, Τσαρλς Τέιλορ.
Καθώς τα υπόλοιπα αεροπλάνα, που οδηγούνταν από εκπαιδευόμενους, δεν ήταν κατάλληλα εξοπλισμένα, η ομάδα έχασε τον προσανατολισμό της, με αποτέλεσμα να τελειώσουν τελικά τα καύσιμά της.
Η πλέον μυστηριώδης δύναμη που ασκήθηκε, λοιπόν, στα αεροσκάφη είναι πιθανότατα η δύναμη της... βαρύτητας.
Επίσης, σε ότι αφορά το γεγονός ότι το σκάφος διάσωσης, PBM Mariner με το 13μελές πλήρωμά του εξερράγη λίγο μετά την απογείωσή του, αυτό αποδίδεται σε διαρροή καυσίμων και όχι σε κάποια άλλη, υπερφυσικού τύπου, αιτία.
Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '60, είχαν γίνει τουλάχιστον τέσσερις ακόμη αναφορές σχετικά με εξαφανίσεις αεροπλάνων ή πλοίων στην περιοχή και, στις 3 Φεβρουαρίου 1963, η εξαφάνιση του τάνκερ SS Marine Sulfur Queen εξήψε γι' άλλη μία φορά τη φαντασία του κοινού.
Τρεις μέρες αργότερα, το μόνο απομεινάρι που ανακαλύφθηκε από το πλοίο και το πλήρωμά του των 39 ανδρών ήταν ένα σωσίβιο, το οποίο βρέθηκε 50 χλμ. νοτιοδυτικά από τη θέση της τελευταίας επιβεβαιωμένης αναφοράς του.
Πάντως, η εξαφάνιση των πτωμάτων μπορεί να δικαιολογηθεί από το γεγονός ότι τα νερά είναι γεμάτα καρχαρίες και σαρκοφάγα μπαρακούντα.
Όσο για το ίδιο το τάνκερ, το οποίο μετέφερε 15.241 τόνους διαλύματος θείου σε τέσσερα μεταλλικά δοχεία, που θερμαίνονταν μέσω ενός δίκτυο ηλεκτρικών πηνίων στους 130οC, το πιθανότερο είναι ότι εξερράγη, αφού τα τάνκερ τύπου Τ-2 είχαν και κατά το παρελθόν παρουσιάσει αρκετές φορές προβλήματα.
Ένα από τα γνωστότερα περιστατικά εξαφάνισης στην περιοχή είναι και αυτό του πολεμικού πλοίου USS Cyclops, τον Μάρτιο το 1918.
Ο ιδιαίτερα εκκεντρικός καπετάνιος του, ο οποίος είχε μείνει διάσημος για τη συνήθειά του να περπατά στο κατάστρωμα, κρατώντας ένα μπαστούνι και φορώντας μόνο το καπέλο και τα εσώρουχά του, είχε αντιμετωπίσει ανταρσία από μέρος του πληρώματος λίγο πριν από την εξαφάνιση του πλοίου.
Οι υπεύθυνοι της ανταρσίας, τελικά, συνελήφθησαν και κλείστηκαν στο αμπάρι, γεγονός που μπορεί να μην βοηθά στην εξεύρεση των λόγων εξαφάνισης του πλοίου, αλλά υποδηλώνει ότι, ίσως, να μην ήταν υπερφυσική η δύναμη που τελικά προκάλεσε τον χαμό του.
Πολλές θεωρίες έχουν διατυπωθεί για να εξηγηθεί το μυστήριο του "τριγώνου των Βερμούδων", στο οποίο τα περιστατικά εξαφανίσεων ανέρχονται στα 200-1.000, στα τελευταία 500 χρόνια.
Εξωγήινοι με εχθρικές διαθέσεις, κρύσταλλοι - απομεινάρια της χαμένης Ατλαντίδος, μοχθηροί γήινοι με συσκευές αντιβαρύτητας και παράξενες νέες τεχνολογίες, οι οποίες προήλθαν από μία άλλη διάσταση, είναι οι δημοφιλέστερες στις τάξεις των συγγραφέων επιστημονικής φαντασίας.
Τα παράξενα μαγνητικά πεδία και οι αναταραχές των νερών λόγω του αερίου μεθανίου που προέρχεται απ' τον πυθμένα της θάλασσας, αποτελούν τις επικρατέστερες πιο κοντά στην επιστήμη ερμηνείες.
Τέλος, τα άσχημα καιρικά φαινόμενα, η κακή τύχη, οι πειρατές, τα εύφλεκτα φορτία και τα ανίκανα πληρώματα είναι οι πιο δημοφιλείς εξηγήσεις, μεταξύ των απανταχού... σκεπτόμενων ερευνητών και μη.
Εξάλλου, σύμφωνα με στοιχεία του Αμερικανικού Ναυτικού, το "τρίγωνο" αυτό είναι ένα από τα δύο σημεία σε ολόκληρο τον πλανήτη, όπου η μαγνητική πυξίδα δείχνει προς τον πραγματικό Βορρά και όχι τον μαγνητικό.
Η διαφορά μεταξύ των δύο μπορεί να είναι μέχρι και 20 μοίρες και, αν δεν ληφθεί υπόψη, ακόμη και έμπειροι ναυτικοί είναι εύκολο να χαθούν.
Επίσης, το ρεύμα του Κόλπου, που στο σημείο αυτό έχει πλάτος 80 χλμ. περίπου, μπορεί κάλλιστα να σβήσει όλα τα σημάδια μιας πιθανής καταστροφής.
Στην περιοχή εκείνη, το ανάγλυφο του βυθού παρουσιάζει έντονη ποικιλία, από μεγάλες ξέρες γύρω από τα νησιά, σε μέρη από τα βαθύτερα νερά στον κόσμο.
Τέλος, δεν πρέπει κανείς να υποτιμά και τον παράγοντα του ανθρώπινου λάθους.
Ένας πολύ μεγάλος αριθμός σκαφών αναψυχής ταξιδεύει μεταξύ των ακτών της Φλόριδα και τις Μπαχάμες, στις περισσότερες φορές χωρίς να έχουν το κατάλληλο μέγεθος και εξοπλισμό και με ανεπαρκείς γνώσεις για τους κινδύνους της περιοχής.
Στον πίνακα που ακολουθεί, παρουσιάζουμε μερικά απο τα 150 περίπου ατυχήματα που καταγράφηκαν στην μυστηριώδη αυτή περιοχή.

ΛΙΣΤΑ ΧΑΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ
Ημερομηνία…. Όνομα Αεροπλάνου….. Πορεία ή Τελικη Θέση….. Αριθμός Επιβατών
1880 Pickering Από Γκουαντελούπη προς Ντελαγουέαρ 90
1814 Wasp Από Κούβα προς τα νησιά Τόπκις 140
1918 Cyclops Από τα Μπαρμπάντος στη Βαλτιμόρη 308
Flight 19, 5 βομβαρδιστικά τύπου Avenger 1945 Επιστρέφοντας από το Μπίμινι
Martin Mariner 1945 Επιχείρηση διάσωσης των 5 Avenger
Star Tiger, πολιτικό αεροπλάνο 1948 Χάθηκε στο δρόμο από Αζόρες για Βερμούδες
DC-3 , πτήση τσάρτερ 1949
US Army C-54 1947 100 μίλια από τις Βερμούδες
Star Ariel, πολιτικό αεροπλάνο 1950 Εξαφανίστηκε στο δρόμο για το Κίνγκστον
Globemaster Μάρτιος 1950 Χάθηκε στο δρόμο για Ιρλανδία
York Transport , αγγλικό 39 άτομα πλήρωμα 2 Φεβρουαρίου 1952 Στο δρόμο για Τζαμάικα
1954 Super Constellation , 42 άτομα πλήρωμα 30 Οκτωβρίου 1954
Navy Martin patrol , υδροπλάνο 9 Νοεμβρίου 1956 Χάθηκε κοντά στις Βερμούδες
Air Force Tanker, KB-50 8 Ιανουαρίου 1962 Langley Field
Air Force Tender,ιδιωτικό αεροπλάνο 1962 Χάθηκε στο δρόμο για Αζόρες
Ιδιωτικό αεροπλάνο 1962 Κοντά στο Νασσάου
C-119 Flying Boxcar, 10 άτομα πλήρωμα 5 Ιουνίου 1965
U.S. Superfortress 1962-1975
British Army Transport 1962-1975
2 αμερικανικά αεροπλάνα περιπολίας του Ναυτικού 1962-1975
1974 P-3 ORION (αερόστατο) 1000 μίλια δυτικά των Κανάριων Νήσων 1
1974 Sabα Bank Από Νασσώ προς Μαϊάμι 4
1974 Cherokee six (αεροπλάνο) Δυτικά του Πάλμ Μπήτς προς Μπαχάμες 6
1975 Ketch Βόρεια των Βερμούδων 5
1976 High Flight Από το Μαϊάμι προς Μπίμινι - 1976 Calista III Από Μπαχάμες προς Β. Καρολίνα 5
1980 Witchcraft 1 μίλι έξω από το Μαϊάμι στη σημαδούρα Νο 7 23

ΛΙΣΤΑ ΧΑΜΕΝΩΝ ΠΛΟΙΩΝ
Ημερομηνία…. Όνομα Πλοίου….. Πορεία ή Τελικη Θέση….. Αριθμός Επιβατών
The Sea Venture, σκάφος ιστιοπλοίας 1609 Βερμούδες
Η σωσίβια λέμβος του 1609 Βερμούδες
Nuestra Senora de Guadalupe's ,3 γαλέρες συνοδείας 1750 Ακτή βόρειας Καρολίνας
Patriot,πλοίο που μετέφερε την κόρη του Aaron Burr 1812 Στο ρεύμα του Κόλπου
Wasp, αμερικανικό πολεμικό πλοίο 1814 Ακτή νότιας καρολίνας
Rosalie, γαλλικό πλοίο 1840 Βρέθηκε ανέπαφο και εγκαταλειμμένο χωρίς το πλήρωμα
Mary Celeste 1872
Αγγλική φρεγάτα "Atalanta", 290 επιβαίνοντες 1880 Εξαφανίστηκε κοντά στις Βερμούδες
"Freya" , γερμανικό ιστιοφόρο 1902 Βρέθηκε με ζημιές και χωρίς το πλήρωμα του
The Spray, καίκι 1909
The Cyclops, αμερικανικό πολεμικό πλοίο 1918 Στο δρόμο από τα Μπαρμπάντος στο Νόρφολκ
"Raifucu Maru", γιαπωνέζικο φορτηγό πλοίο 1924 Έδωσε σήμα κινδύνου αλλά δεν βρέθηκε ποτέ
S.S. "Cotopaxi" 1925 Χάθηκε στο δρόμο από το Τσάρλεστον για Αβάνα
Porta Noca 1926 Ξεκίνησε από την Κούβα
Stavenger, φορτηγό πλοίο με 43 άτομα πλήρωμα 1931 Τελευταίο σημείο επαφής το νησί Cat
John and Mary 1932 Βρέθηκαν εγκατελειμμένα νότια των Βερμούδων
"Anglo-Australian , φορτηγό πλοίο με 39 άτομα πλήρωμα 1938 Τελευταίο μήνυμα κοντά από τις Αζόρες
Gloria Colite" ,γιοτ 1940 Σε άριστη κατάσταση εγκατελειμμένο
Rubicon, κουβανέζικο φορτηγό πλοίο 1944 Δεν υπήρχε πλήρωμα εκτός από έναν σκύλο
Connemara IV, γιοτ 1955 Ανέπαφο και χωρίς πλήρωμα
Sandra, φορτηγό πλοίο 1957 Χάθηκε έξω από τη Σαβάννα
Renovoc, γιοτ 1958 Ξεκίνησε από το Κη Γουέστ
Marine Sulphur Queen,φορτηγό πλοίο μήκους 425 ποδιών 1963 Εξαφανίστηκε χωρίς ίχνη
The Enchantress 1965 Χάθηκε 50 μίλια νοτιοδυτικά του Τσάρλεστον
Witchcraft 1967 Εξαφανίστηκε έξω απο το Μαιάμι
Scorpion, πυρηνοκίνητο υποβρύχιο 1968 Χάθηκε κοντά στις Αζόρες
"Milton Iatrides, φορτηγό πλοίο 1970 Δεν βρέθηκε κανένα ίχνος
"Anita" , φορτηγό 20000 τόνων με 32 άτομα πλήρωμα 1973 Δεν βρέθηκε κανένα ίχνος

ΘΕΩΡΙΕΣ
Όπως είναι φυσικό για κάθετί το οποίο δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά έρχεται το ανήσυχο ανθρώπινο μυαλό να δώσει απαντήσεις .....άλλες στηριγμένες στους νόμους της φύσης και άλλες στη σφαίρα του παραφυσικού και της φαντασίας .
Ας αρχίσουμε λοιπόν...
Η πρώτη θεωρία ανήκει στον Lary Kusche. O Kusche ήταν βιβλιοθηκάριος στο Πανεπιστήμιο της Αριζόνα ,όταν το 1975 αποφάσισε να κάνει την δική του έρευνα για το μυστήριο Τρίγωνο των Βερμούδων.
Αποτέλεσμα της έρευνας αυτής ήταν το βιβλίο με τίτλο The Bermuda Triangle Mystery-Solved .
Η διαφορά του βιβλίου αυτού με τα άλλα σχετικά με το θέμα συγγράμματα ήταν ότι αυτό περιείχε 13 σελίδες βιβλιογραφία ,όταν όλα τα άλλα δεν ξεπερνούσαν τις 3.
Σε αυτό το βιβλίο ο Kusche καταλήγει στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει κανένα μυστήριο, γιατί ο θρύλος σχηματίστηκε από τη φαντασία των ανθρώπων και από τη συστηματική διαστρέβλωση των γεγονότων.
Ατυχήματα που γράφτηκε οτι έγιναν υπό καλές καιρικές συνθήκες στην πραγματικότητα έγιναν στη διάρκεια δυνατών καταιγίδων, ενώ πολλές φορές είχαν βρεθεί απομεινάρια από τα σακατεμένα κουφάρια πλοίων και αεροσκαφών όταν μερικοί έγραφαν για ανεξιχνίαστες εξαφανίσεις.
Το Τρίγωνο των Βερμούδων παρουσιάζει μια ιδιομορφία σαν περιοχή.
Είναι η μία από τις δυο περιοχές στη γη όπου οι πυξίδες δεν δείχνουν το μαγνητικό Βορρά αλλά τον πραγματικό Βορρά.
Η διαφορά αυτή μπορεί να φτάσει και τις 20 μοίρες και είναι αρκετά μεγάλη για να βγάλει οποιονδήποτε εκτός πορείας.
Αυτό το φαινόμενο ονομάζεται απόκλιση των πυξίδων .
Η δεύτερη περιοχή που εμφανίζει την ίδια ιδιαιτερότητα βρίσκεται στην ανατολική ακτή της Ιαπωνίας .
Μάλιστα οι ντόπιοι της έχουν δώσει και το πολύ "πρωτότυπο " όνομα.....Θάλασσα του Διαβόλου..
Μάλλον οτι δεν καταλαβαίνει η κοινή λογική έιναι αυτόματα και διαβολικό....
Η περίεργη σύμπτωση όμως είναι ότι και αυτή η περιοχή έχει να παρουσιάσει ένα πλούσιο ιστορικό ατυχημάτων .
. Κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό (και μάλλον προστατεύει το μυστήριο) είναι ότι στην περιοχή αυτή εκδηλώνονται πολύ γρήγορα ισχυρές καταιγίδες που δεν ανιχνεύονται από τους μετεωρολογικούς δορυφόρους.
Γενικά όμως η περιοχή χαρακτηρίζεται από άπνοια που γινόταν και φονική πριν πολλά χρόνια όταν δεν υπήρχαν καράβια με μηχανές.
Οι ναυτικοί έμεναν καθηλωμένοι για μεγάλο χρονικό διάστημα στο ίδιο σημείο με αποτέλεσμα να τελειώνουν οι προμήθειες τους .
Πολλοί προληπτικοί πιστεύουν οτι τα πνεύματα των ναυτικών αυτών στοιχειώνουν ακόμη την περιοχή.
λλη γνωστή θεωρία είναι ότι το τρίγωνο των Βερμούδων αποτελεί πύλη σε μια διαφορετική χωροχρονοδιάσταση.
Μερικοί υποστηρίζουν ότι όλοι αυτοί που χάθηκαν ,τώρα μπορεί να ζουν σε κάποιον άλλο κόσμο ή σε κάποια άλλη εποχή.
Δηλαδή το τρίγωνο των Βερμούδων είναι σαν μια φυσική μηχανή του χρόνου που μεταφέρει τα θύματα της μέσα από χρονοδίνες σε άλλες εποχές .
Όπως ισχυρίζεται ο Labsang Rampa ίσως να είναι η ένωση του πραγματικού κόσμου με αυτόν της αντιύλης.
Μπορεί να θυμίζει ταινία επιστημονικής φαντασίας (Stargate) αλλά σύμφωνα με τον Αϊνστάιν όλα αυτά είναι επιστημονικά αποδεκτά.
Θεωρειών συνέχεια...
Στην περιοχή σχηματίζονται δίνες στο νερό και στον αέρα (άλλες ορατές και άλλες αόρατες ) που ρουφούν σαν ηλεκτρική σκούπα αεροπλάνα και πλοία.
Μάλιστα ένα μέντιουμ με το όνομα Snedeker ισχυρίζεται οτι μπορεί να βλέπει τις αόρατες στους υπόλοιπους δίνες.
Αν σκοπεύετε να κάνετε κανένα ταξίδι στις Βερμούδες καλύτερα να τον πάρετε μαζί σας..
Οι περισσότεροι έχουν ακούσει για την περίφημη Ατλαντίδα , την ήπειρο με τον τρομακτικά εξελιγμένο πολιτισμό που βυθίστηκε στα βάθη των ωκεανών .
Αν θέλετε να την επισκεφτείτε δεν έχετε να κάνετε τίποτα άλλο από το να χαθείτε στα νερά του τριγώνου των Βερμούδων.
Πολλοί πιστεύουν οτι η Ατλαντίδα βρίσκεται βυθισμένη κάτω από το τρίγωνο και δημιουργεί ενεργειακές διαταράξεις στην περιοχή.
Οι διαταράξεις αυτές είναι υπεύθυνες για τις εξαφανίσεις και δημιουργούν την είσοδο στη χαμένη ήπειρο.
Από ένα τέτοιο μυστήριο δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι εξωγήινες παρεμβάσεις .
Έτσι λοιπόν το τρίγωνο των Βερμούδων αποτελεί ένα συνηθισμένο μέρος όπου οι φίλοι μας από το υπερπέραν στήνουν καρτέρι και μας αιχμαλωτίζουν .
Μια άλλη θεωρία αναφέρεται σε υποθαλάσσια βάση εξωγήινων πολιτισμών.
( Εχετε αναρωτηθεί γιατί όλοι οι εξωγήινοι μοιάζουν ;).
Το αμερικάνικο Ναυτικό σε διάφορα πορίσματα που έχει δημοσιεύσει κάνει λόγο για ηλεκτρομαγνητικές δυνάμεις που χτύπησαν πλοία και αεροπλάνα.(H.A.A.R.P. Prodgect)
Μερικοί πίστεψαν ότι ήταν μια εύκολη και γρήγορη λύση για να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη.
Πώς όμως μπορεί να δικαιολογηθεί το Πειραμα της Φιλαδέλφειας αν όλα αυτά ήταν ψέμματα;
Η τοπολογία του βυθού του ωκεανού είναι αξιοπρόσεχτη .
Ενώ στις ακτές της Φλόριδα το βάθος είναι μικρό καθώς ανοιγόμαστε φτάνει στο μεγαλύτερο βάθος του στα 35000 πόδια .
Ο βυθός δεν έχει χαρτογραφηθεί , ενώ υπάρχουν στοιχεία για υποθαλάσσιους σεισμούς .
Θεωρείται βέβαιο ότι υπάρχουν πολλές υποθαλάσσιες οροσειρές και σπηλιές με τρομακτικά βάθη και ύψη.
Σε τέτοιες συνθήκες είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν στοιχεία για τυχόν ναυάγια αφού η κατάσταση χειροτερεύει και από το γνωστό ρεύμα του Κόλπου που μετακινεί τα νερά με 5 μίλια την ώρα σε ορισμένες περιοχές.
Και σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η ύπαρξη ενός νέου ρεύματος που βρίσκεται κάτω από το ρεύμα του Κόλπου.
Μια πρόσφατη σχετικά θεωρία είναι αυτή των φυσσαλίδων μεθανίου .
Σε ορισμένες περιοχές υπάρχει διαφυγή μεθανίου που μειώνει την πυκνότητα του νερού .
Οι εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου που χρησιμοποιούν πλωτές εξέδρες στη Βόρεια θάλασσα αντιμετωπίζουν πολλά χρόνια τώρα τον κίνδυνο να χτυπήσουν σε φλέβα φυσικού αερίου (μεθανίου) που βρίσκεται κάτω από τον πυθμένα της θάλασσας.
Το αποτέλεσμα σε μια τέτοια περίπτωση είναι καταστροφικό για την εγκατάσταση η οποία καταρρέει, ενώ στην χειρότερη περίπτωση μπορεί και να ανατιναχθεί.
Εξαιτίας αυτού του φαινομένου έχουν καταστραφεί περισσότερες από 40 πλωτές εξέδρες εξόρυξης πετρελαίου σε όλο τον κόσμο.
Αυτό ελαττώνει την άνωση των πλοίων που μπορεί να βυθιστούν χωρίς ίχνη μέσα σε λίγα λεπτά .
Τί γίνεται όμως με τα αεροπλάνα .
Είναι αυτή η θεωρία "εφαρμόσιμη " και στον αέρα;
Στις Βόρειες ακτές της Βρετανίας οι ντόπιοι έχουν τις δικές τους ιστορίες για τις μυστηριώδεις εξαφανίσεις στη θάλασσα, έχουν τη δική τους εκδοχή του τριγώνου των Βερμούδων.
Μέχρι που επιστήμονες που εξερευνούσαν το βυθό της περιοχής
- οι ντόπιοι το λένε Witch Ground (περιοχή των μαγισσών) για προφανείς λόγους -
ανακάλυψαν ένα παράξενο εύρημα τριακόσια μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας:
Το ναυάγιο ενός μεγάλου σιδερένιου ψαράδικου σκάφους το οποίο μάλιστα έχει επικαθίσει στο βυθό με ένα ασυνήθιστο τρόπο.
Αμέσως σχηματίστηκε μια ομάδα αποτελούμενη από επιστήμονες θαλασσίων ερευνών, γεωλόγους, συμβούλους μεγάλων ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ένα Βρετανικό κανάλι που ειδικεύεται στα ντοκιμαντέρ.
Η ομάδα έφτασε στην περιοχή με όλο τον απαιτούμενο εξοπλισμό, ένα ειδικό μη-επανδρωμένο υποβρύχιο, κάμερες και το πλωτό τους εργαστήριο.
Το βαθυσκάφος εξέτασε καταρχήν το ναυάγιο και επιβεβαίωσε αυτό που είχαν δει οι πρώτοι που το ανακάλυψαν.
Το πλοίο είχε βυθιστεί απότομα, σαν να είχε πέσει σε ελεύθερη πτώση από μεγάλο ύψος.
Είχε δε κατακαθίσει στην πυθμένα της θάλασσας με το κύτος.
Συνήθως τα ναυάγια όταν βυθίζονται κάθεται πρώτα η πρύμνη λόγω βάρους της μηχανής, ή η πλώρη αν έχει ρήγμα μπροστά όπως π.χ. έγινε στον Τιτανικό.
Αυτό όμως δεν είχε ρήγμα πουθενά, δεν υπήρχε προφανής λόγος που βυθίστηκε.
Πως εισχώρησε το νερό μέσα;
Τα ερωτηματικά είναι πολλά.
Και το συμπέρασμα...
Χρειάστηκαν πολλά χρόνια για να συνδυαστούν τα τρία παραπάνω φαινόμενα για να εξηγηθεί το μυστήριο του Τριγώνου των Βερμούδων.
Η ερευνητική ομάδα έστειλε το υποβρύχιο να ψάξει για γεωλογική δραστηριότητα στην περιοχή του Witch Ground.
Έψαχναν συγκεκριμένα για δείγματα θειαφιού ή βακτηρίων που αναπτύσσονται κοντά σε κοιτάσματα θειαφιού και για ανθρακικό ασβέστιο.
Δεν βρέθηκε τίποτα τέτοιο, γεγονός που υποδείκνυε την απουσία φυσικού αερίου.Πώς να πιούμε το ποτό χωρίς να μας πειράξει!
Όμως ο βυθός ήταν ιδιαίτερα τραχύς και είχε διαφορετική μορφολογία από τη γύρω περιοχή.
Αυτό ήταν κλασσικό σημάδι υποβρύχιας δραστηριότητας φυσικού αερίου, αερίου παγιδευμένου ίσως βαθύτερα στον πυθμένα.
Με βάση αυτά τα στοιχεία λοιπόν οι επιστήμονες ανέπτυξαν την εξής θεωρία:
Μεγάλες ποσότητες μεθανίου (φυσικό αέριο) παγιδεύονται σε υπόγειες στοές, αρκετά κάτω από τον πυθμένα της θάλασσας.
Η πίεση σιγά σιγά ανεβαίνει μέχρι που φτάνει σε τέτοιο σημείο που διασπά τα πετρώματα που συγκρατούν το αέριο παγιδευμένο.
Η μεγάλη ποσότητα του αερίου απελευθερώνεται ξαφνικά αλλά χωρίς προηγούμενα σημάδια ή προειδοποίηση.
Τα πλοία που πλέουν στην περιοχή βρίσκονται ξαφνικά κυριολεκτικά σε ένα κενό αέρος, χάνεται η θάλασσα από κάτω τους με αποτέλεσμα να κάνουν ελεύθερη πτώση προς το βυθό μέσα σε δευτερόλεπτα.
Αμέσως μετά η θάλασσα κλείνει από πάνω τους μην αφήνοντας κανένα ίχνος του τι έγινε.
Οι φυσαλίδες του φυσικού αερίου όμως δεν σταματούν εκεί. Επειδή το μεθάνιο είναι ελαφρύτερο από τον αέρα συνεχίζει την πορεία του στον ουρανό.
Έτσι και τα αεροπλάνα που πετούν στην περιοχή βρίσκονται ξαφνικά και αυτά μέσα στο απόλυτο κενό αέρος.
Αν το μεθάνιο έχει μεγάλη πυκνότητα οι κινητήρες του αεροσκάφους σταματούν να λειτουργούν λόγω έλλειψης οξυγόνου.
Αν πάλι το μεθάνιο έχει μικρή πυκνότητα είναι πολύ πιο εύφλεκτο με αποτέλεσμα να εκρήγνυται ακαριαία λόγω της θερμότητας από τους κινητήρες του αεροσκάφους.
Όλα τα στοιχεία που μπορεί να διασώθηκαν μετά από ένα τέτοιο γεγονός, από σωσίβια, υλικά μέχρι επιζώντες βρίσκονται και αυτά στον πάτο της θάλασσας, ίσως και κάτω από τον πυθμένα που βρίσκεται σε κατάσταση βρασμού εκείνη τη στιγμή.
Η θεωρία αυτή επιβεβαιώνεται από περιστατικά πλοίων τα οποία βρέθηκαν σε περιοχή διαρροής μεθανίου σε μικρότερη ποσότητα και διαπίστωσαν ότι η ίσαλός τους κατέβηκε αρκετά μέτρα.
Είναι αυτή η ανακάλυψη και η λύση του μυστηρίου;
Αν και είναι η επικρατέστερη θεωρία μέχρι σήμερα που εξηγείται επιστημονικά, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά.
Μερικές φορές όμως τα μεγάλα μυστήρια αποκαλύπτονται εντελώς τυχαία.
Μερικές θεωρίες φαίνονται πιο σοβαρές και πιο πιθανές από κάποιες άλλες .
Μερικές ίσως προκαλούν και γέλια.
Μην ξεχνάτε όμως πως κάποιος πολύ παλιά είπε ότι η γη γυρίζει και όλοι γελούσαν μαζί του....

SociaLMagazinE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

add a comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sample text

Alexa

Sample Text

Τις καταγγελίες, τα παράπονα και τις απόψεις σας στείλτε τα στο: koroniotiskostas@gmail.com