Πρεμιέρα σήμερα κάνουν οι χειμερινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι και το τέλος του Φεβρουαρίου. Οι μειώσεις των τιμών αναμένεται να φτάνουν μέχρι και 80%. Οι χειμερινές εκπτώσεις του 2011 αποτελούν την τελευταία ευκαιρία των ιδιοκτητών καταστημάτων...
να αυξήσουν τον τζίρο τους, που τον είδαν να πέφτει σε ελεύθερη πτώση το 2010.
Η Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή συστήνει την προσοχή στους καταναλωτές και επισημαίνει ορισμένα χρήσιμα σημεία:
* Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση μεταξύ εκπτώσεων και προσφορών.
* Η αναγραφή της τιμής, που ίσχυε, πριν τις εκπτώσεις και αυτής, που προκύπτει, από την έκπτωση, είναι υποχρεωτική.
* Οι καταναλωτές δεν πρέπει να επηρεάζονται από τις διαφημίσεις.
* Μια βόλτα στην αγορά πριν τις εκπτώσεις, θα ήταν χρήσιμη.
* Οι αγορές πρέπει να είναι προγραμματισμένες σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες.
* Συστήνεται η έρευνα αγοράς προκειμένου να γίνει σύγκριση τιμών και ποιότητας προϊόντων.
* Οι αγορές καλό θα είναι να περιορίζονται μόνο σε εποχιακά είδη.
* Προσοχή στις ενδείξεις ενιαίας έκπτωσης, στις βιτρίνες των καταστημάτων. Τα ποσοστά της έκπτωσης αφορούν καθορισμένες κατηγορίες όμοιων προϊόντων και όχι όλο το εμπόρευμα του καταστήματος.
* Σε αγορές με δόσεις ή πιστωτική κάρτα προσοχή στους όρους που διέπουν αυτή τη συναλλαγή.
* Απαραίτητη είναι η απόδειξη πληρωμής για κάθε αγορά.
* Έλεγχος της ποιότητας και της προέλευσης του είδους αγοράς. Σύμφωνα με το ν. 2251/1994 άρθρο 1, ο πωλητής οφείλει να παρέχει κάθε πληροφορία, σχετική με το προϊόν.
* Τέλος για τη διευκόλυνση του το αγοραστικό κοινό καλό θα είναι να αποφεύγει το συνωστισμό και τις ώρες αιχμής.
Για περισσότερες πληροφορίες, για καταγγελίες κάθε μορφής, για πλασματικές έκπτωσειςς ή τυχόν προβλήματα, μετά τις αγορές το κοινό μπορεί να απευθύνετε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης των καταναλωτών 1520.
να αυξήσουν τον τζίρο τους, που τον είδαν να πέφτει σε ελεύθερη πτώση το 2010.
Η Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή συστήνει την προσοχή στους καταναλωτές και επισημαίνει ορισμένα χρήσιμα σημεία:
* Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση μεταξύ εκπτώσεων και προσφορών.
* Η αναγραφή της τιμής, που ίσχυε, πριν τις εκπτώσεις και αυτής, που προκύπτει, από την έκπτωση, είναι υποχρεωτική.
* Οι καταναλωτές δεν πρέπει να επηρεάζονται από τις διαφημίσεις.
* Μια βόλτα στην αγορά πριν τις εκπτώσεις, θα ήταν χρήσιμη.
* Οι αγορές πρέπει να είναι προγραμματισμένες σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες.
* Συστήνεται η έρευνα αγοράς προκειμένου να γίνει σύγκριση τιμών και ποιότητας προϊόντων.
* Οι αγορές καλό θα είναι να περιορίζονται μόνο σε εποχιακά είδη.
* Προσοχή στις ενδείξεις ενιαίας έκπτωσης, στις βιτρίνες των καταστημάτων. Τα ποσοστά της έκπτωσης αφορούν καθορισμένες κατηγορίες όμοιων προϊόντων και όχι όλο το εμπόρευμα του καταστήματος.
* Σε αγορές με δόσεις ή πιστωτική κάρτα προσοχή στους όρους που διέπουν αυτή τη συναλλαγή.
* Απαραίτητη είναι η απόδειξη πληρωμής για κάθε αγορά.
* Έλεγχος της ποιότητας και της προέλευσης του είδους αγοράς. Σύμφωνα με το ν. 2251/1994 άρθρο 1, ο πωλητής οφείλει να παρέχει κάθε πληροφορία, σχετική με το προϊόν.
* Τέλος για τη διευκόλυνση του το αγοραστικό κοινό καλό θα είναι να αποφεύγει το συνωστισμό και τις ώρες αιχμής.
Για περισσότερες πληροφορίες, για καταγγελίες κάθε μορφής, για πλασματικές έκπτωσειςς ή τυχόν προβλήματα, μετά τις αγορές το κοινό μπορεί να απευθύνετε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης των καταναλωτών 1520.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου