Social Icons

.

Pages

21 Απριλίου 2011

Το ανθρώπινο σώμα ως διαφημιστικό μέσο

image

Το ανθρώπινο σώμα πλέον μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν μέσο διαφήμισης μεγάλων εταιριών. Αν δεν το πιστεύετε, διαβάστε το παρακάτω κείμενο, όπου υπάρχουν οι... αποδείξεις.

H Tέρι Γκάρντνερ, μια γραμματέας στην Καλιφόρνια, γύρισε σπίτι της μια ημέρα και βρήκε δύο αστυνομικούς να την περιμένουν. Της είπαν ότι ο αδερφός της τους είχε πει να περάσουν να την δουν γιατί ανησυχούσε μήπως ήταν στα πρόθυρα νευρική κρίσης, επειδή είχε ξυρίσει το κεφάλι της πριν λίγες ημέρες.

Η 50χρονη Γκάρντερ διαβεβαίωσε τους αστυνόμους ότι είναι μια χαρά και ότι ξύρισε τα μαλλιά της για λογαριασμό της Air New Zealand, που την πλήρωσε για να κάνει ένα προσωρινό τατουάζ χέννας στο γυμνό κεφάλι της με τις λέξεις "Χρειάζεστε μια αλλαγή; Κάντε ένα ταξίδι στη Νέα Ζηλανδία. www.airnewzealand.com."

H γυναίκα αυτή ήταν μια από τις 30 "ανθρώπινες διαφημίσεις" της αεροπορικής εταιρίας. Τα άτομα αυτά πληρώθηκαν για την προώθηση της εταιρίας είτε με ένα ταξίδι στη Νέα Ζηλανδία (αξίας 1.200 δολαρίων) είτε με 777 δολάρια -ποσό που παραπέμπει στο Boeing 777, ένα από τα μοντέλα της εταιρίας.

Ο Γκλεν Φόλκνερ, 41 ετών, είχε γεννηθεί στη Νέα Ζηλανδία και είχε μετακομίσει στο Σαν Φρανσίσκο πριν 12 χρόνια. Όταν έμαθε για αυτό το promotion, έτρεξε στα γραφεία της εταιρίας. "Είμαι πάντα έτοιμος για κάποια πρόκληση, οπότε σκέφτηκα "γιατί όχι;", δήλωσε ο Φόλκνερ, ο οποιός επίσης είπε ότι το τατουάζ στο γυμνό του κρανίο προσελκούσε περίπου 40 ανθρώπους την ημέρα, οι οποίοι ενδιαφερόντουσαν να μάθουν για την εταιρία. "Ξέρω ότι πολλοί θα σκέφτηκαν ότι είμαι τρελός και όταν έβλεπαν από μακριά τα γράμματα θα νόμιζαν ότι έγραφε κάτι σε στυλ "Έρχεται η συντέλεια του κόσμου".

Αυτός ο τρόπος διαφήμισης ξεκίνησε στην πραγματικότητα το 2001, όταν το Golden Palace (ένα στοιχηματικό site) πλήρωσε τον μποξέρ Μπέρναρντ Χόπκινς για να ζωγραφίσει πάνω του ένα προσωρινό τατουάζ με την ηλεκτρονική διεύθυνση της ιστοσελίδας κατλα τη διάρκεια ενός σόου στην τηλεόραση.

Μια παρόμοια διαφημιστική καμπάνια έγινε τον Ιανουάριο στην Αγγλία εκ μέρους της FeelUnique.com, μιας online εταιρίας καλλυντικών, η οποία πλήρωσε 10 άντρες και γυναίκες να βάλουν προσωρινά τατουάζ με τη διεύθυνση της εταιρίας στα βλέφαρα τους και να ανοιγοκλείνουν τα μάτια σε υποψήφιους πελάτες. Για τις υπηρεσίες τους πληρώθηκαν 100 λίρες και έπρεπε να ανοιγοκλείσουν τα μάτια χίλιες φορές.

Το 2005, ο Άντριου Φίσερ, 20 ετών, έβαλε το μέτωπο του σε δημοπρασία στο eBay. Όποιος έδινε τα περισσότερα λεφτά, για αυτόν θα έκανε τατουάζ χέννας για να διαφημίσει το προϊόν του! Τελικά η Green Pharmaceuticals κέρδισε στη δημοπρασία και τον πλήρωσε 37.375 δολάρια για να εμφανιστεί σε εκπομπές όπως το Good Morning America με το λογότυπο της εταιρίας, αλλά και σε εφημερίδες και περιοδικά. Μετά από αυτό, ο Φίσερ πούλησε για μια ακόμη φορά το μέτωπο του στο Golden Palace, αλλά για μόλις 5.000 δολάρια. Από τότε το κεφάλι του παραμένει... άνεργο.

"Για 40 χιλιάρικα, δε μετανιώνω που έδειχνα σαν ηλίθιος για έναν μήνα", είπε ο Φίσερ στους δημοσιογράφους. "Αλλά δεν είναι και το πιο ευχάριστο πράγμα στον κόσμο να περπατάς με μια μεγάλη διαφήμιση πάνω στο πρόσωπό σου".

Η Γκάρντερ, της οποίας τα μαλλιά έχουν μεγαλώσει από τότε που τα ξύρισε για την διαφήμιση, είπε ότι πολλοί περαστικοί τη ρωτούσαν αν το τατουάζ ήταν μόνιμο. "Κάνετε πλάκα;" έλεγε, "Μπορεί να είμαι τρελή, αλλά δεν είμαι εντελώς παλαβή!"

by SociaLMagazinE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

add a comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sample text

Alexa

Sample Text

Τις καταγγελίες, τα παράπονα και τις απόψεις σας στείλτε τα στο: koroniotiskostas@gmail.com