Social Icons

.

Pages

16 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ / FUN TIME


  ANEKDOTO

 

O ΔΡΑΠΕΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ....

Ένας μαύρος κατάδικος στην Καλιφόρνια, 1.95, 140 κιλά με ξυρισμένο κεφάλι, καταφέρνει να αποδράσει από τη φυλακή που τον κράταγαν για 15 χρόνια.

Είχε φάει ισόβια για ληστεία με φόνο που τον είχε κάνει με τα χέρια του. Καθώς έτρεχε στα χωράφια για να ξεφύγει, βρίσκει ένα σπίτι και μπαίνει μέσα σπάζοντας την πόρτα. Βρίσκει ένα νεαρό ζευγάρι που κοιμόταν στο κρεβάτι του. Πιάνει τον σύζυγο και τον δένει σε μια καρέκλα.
Δένει και τη γυναίκα στο κρεβάτι, και πέφτει από πάνω της.
Την φιλάει στο λαιμό, και στη συνέχεια σηκώνεται και μπαίνει στο μπάνιο.
Ο άντρας, δεμένος στην καρέκλα λέει αλαφιασμένος στη γυναίκα του:
- Κοίτα, αυτός ο τύπος είναι εγκληματίας, πρέπει να την έχει κοπανήσει από τη φυλακή. Πιθανό να μην έχει δει γυναίκα πολλά χρόνια. Τον είδα πως φίλαγε τον λαιμό σου. Αν σου ζητήσει σεξ, μην αντισταθείς, μην πεις όχι, μην παραπονεθείς, γιατί μπορεί να μας σκοτώσει και τους δυο. Δώσ' του ότι σου ζητήσει!! Δωσ' του ικανοποίηση, για να μην κινδυνέψουμε!! Μην τον θυμώσεις, κάνε κουράγιο γλυκιά μου, σ' αγαπάω πολύ!!
Και η γυναίκα του απαντάει:....

- Δε φίλαγε το λαιμό μου. Ψυθίριζε στο αυτί μου. Μου είπε ότι σε βρίσκει πολύ σέξυ, και με ρώτησε αν έχουμε βαζελίνη στο μπάνιο. Μην αντισταθείς, μην πεις όχι, μην παραπονεθείς, γιατί μπορεί να μας σκοτώσει και τους δυο. Δωσ' του ικανοποίηση.... Κάνε κουράγιο χρυσέ μου, και εγώ σ' αγαπάω πολύ....

by SociaLMagazinE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

add a comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sample text

Alexa

Sample Text

Τις καταγγελίες, τα παράπονα και τις απόψεις σας στείλτε τα στο: koroniotiskostas@gmail.com