Social Icons

.

Pages

17 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ / FUN TIME / JOKES


ANEKDOTO

O Τάκης και τα σαλιγκάρια

Κάθεται ο Τάκης και διαβάζει εφημερίδα, γυρίζει η γυναίκα του και του λέει..
-Ρε Τάκη πήγαινε να μαζέψεις κανά σαλιγγάρι τώρα που έβρεξε...
-Έλα ρε γυναίκα που θα πάω να μαζεύω σαλιγγάρια τώρα, φτιάξε κανά μπιφτέκι να φάμε εκεί πέρα...

-Έλα ρε Τάκη που έχουμε να φάμε καιρό, θα τα φτιάξω κοκκινιστά που σου αρέσουν...
Μετά απο χίλια ζόρια τον καταφέρνει...
Φεύγει βρίσκει ενα οικόπεδο και μαζεύει μια σακούλα.
-Του πούστη φτάνουν πόσα θα φάμε...
Στο δρόμο για τον γυρισμό συναντάει έναν παλιό του φίλο απο το στρατό. Τον Κυριάκο... (πολύ κολόπαιδο)
-Πού είσαι ρε Κυριάκο?!
-Πού είσαι αγόρι μου Τάκη, τι κάνεις? τα νέα σου... Πάμε για καμία μπύρα να μου τα πείς...
-Όχι ρε Κυριάκο καμία άλλη φορα που θα έχω χρόνο να το κανονίσουμε, έχω και τα σαλιγγάρια με περιμένει η γυναίκα μου σπίτι να τα μαγειρέψει...
-Ρέ χέσε τα σαλιγγάρια τώρα πάμε για μία μπύρα, έλα δεν θα αργήσουμε...
Πάνε για μπύρες και η μία μπύρα φέρνει την άλλη και τους πιάνει το ξημέρωμα...
Γυρίζοντας σπίτι ο Τάκης έτσι τύφλα που ήταν απο τις μπύρες, σκεφτόταν τί θα πεί στην γυναίκα του...
-Ε θα μπώ σιγά σιγά στο σπίτι και θα της εξηγήσω αύριο πιστεύω να καταλάβει...
Είναι έξω απο την πόρτα και προσπαθεί να βάλει το κλειδί να ανοίξει...
Απο την σούρα του, του πέφτουν κάτω τα κλειδιά, του πέφτει και η σακούλα με τα σαλιγγάρια, σκορπάνε στην είσοδο στα σκαλιά παντού! Ανοίγει την πόρτα η γυναίκα του έξαλη!
-ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΤΑΚΗ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ???
και ο Τάκης κοιτάζοντας κάτω τα σαλιγγάρια λέει...
-Άντε παιδιά... άλλο ενα βήμα και φτάσαμε!!!

ΕΞΕΤΑΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Δίνει κάποιος εξετάσεις οδήγησης.
Περνάει το πρακτικό και έρχεται η σειρά των ερωτήσεων.
- Οδηγείς βράδυ, λέει ο εξεταστής, και βλέπεις δύο φώτα να έρχονται καταπάνω σου!
Τι είναι;
- Αυτοκίνητο, απαντάει ο τύπος.
- Ναι ρε φίλε! Αυτοκίνητο είναι. Αλλά τί μάρκα ; Nissan; Mercendes; Toyota;
- Που να καταλάβω μέσα στην νύχτα, κύριε εξεταστά;!
- Επόμενη ερώτηση! Οδηγείς βράδυ, και βλέπεις ένα φως να έρχεται καταπάνω σου.
Τι είναι;
- Μηχανή!
- Ναι, ρε παιδί μου! Μηχανή είναι. Αλλά τι μηχανή; Harley; Vespa; Honda;
- Μα μέσα στο σκοτάδι, που να ξεχωρίσω, κύριε εξεταστά;
- Τελευταία ερώτηση! Αν δεν απαντήσεις, κόβεσαι. Οδηγείς βράδυ και βλέπεις δύο φώτα, ψηλότερα από το ύψος του αμαξιού σου, να έρχονται πάνω σου. Τι είναι;
- Νταλίκα, κύριε!
- Ναι, ρε παιδί μου! Αλλά τι νταλίκα; Scania;
Man; Trata; Κόβεσαι!!!
- Κύριε εξεταστά, να σας κάνω και εγώ μία ερώτηση. Οδηγείς βράδυ, σε έναν δρόμο με κόκκινα φώτα, και βλέπεις στο πεζοδρόμιο μία γυναίκα ντυμένη προκλητικά. Τι είναι;
- ιερόδουλη !
- Ναι, ρε παιδί μου! ιερόδουλη είναι. Αλλά ποιά;
Η μάνα σου; Η κόρη σου; Η γυναίκα σου;

by SociaLMagazinE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

add a comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sample text

Alexa

Sample Text

Τις καταγγελίες, τα παράπονα και τις απόψεις σας στείλτε τα στο: koroniotiskostas@gmail.com