Social Icons

.

Pages

22 Μαρτίου 2013

Η γυναίκα που τρέφεται αποκλειστικά με πατάτες γιατί φοβάται τα άλλα τρόφιμα!

Η γυναίκα που τρέφεται αποκλειστικά με πατάτες γιατί φοβάται τα υπόλοιπα τρόφιμα!

Μία σπάνια φοβία για το φαγητό έχει κάνει την νεαρή Κλερ Τζόουνς να μην τρώει τίποτα άλλο, εδώ και οκτώ χρόνια, παρά μόνο πατάτες, τυρί τσένταρ και λαχανοσαλάτα. Κι αυτό γιατί όλα τα υπόλοιπα φαγητά την τρομάζουν!

Η 23χρονη Κλερ Τζόουνς, μπαργούμαν στο επάγγελμα παθαίνει κρίσεις πανικού και μόνο στη σκέψη της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών και ακόμα και αν μόνο βλέπει κάποιον να ξεφλουδίζει μία μπανάνα αναστατώνεται.

Η γυναίκα που τρέφεται αποκλειστικά με πατάτες γιατί φοβάται τα υπόλοιπα τρόφιμα!

Η σπάνια διαταραχή ονομάζεται Selective Eating Disorder- SED (Επιλεκτική Διατροφική Διαταραχή) και έχει ως αποτέλεσμα η 23χρονη να φοβάται σχεδόν όλα τα φαγητά. Μία φορά ξέσπασε σε λυγμούς όταν μία δασκάλα της επιχείρησε να της δώσει ένα κομμάτι κοτόπουλο.

Η γυναίκα που τρέφεται αποκλειστικά με πατάτες γιατί φοβάται τα υπόλοιπα τρόφιμα!

«Ζω αποκλειστικά με πατάτες και το μισώ αυτό. Ποτέ δεν βγαίνω με φίλους για φαγητό ούτε τρώω με άλλους γιατί φοβάμαι πως θα θέλουν να φάω κάτι άλλο. Ευτυχώς το αγόρι μου με στηρίζει», λέει η ίδια.

«Δεν θυμάμαι ακριβώς πότε άρχισαν όλα γιατί ήμουν μόλις 5 ετών. Εκείνο που θυμάμαι ήταν ότι είχα νοσηλευτεί γιατί έσπασα το πόδι μου άσχημα και επειδή αρνιόμουν να φάω ό,τι μου σέρβιραν στο νοσοκομείο, η μαμά μου αγόρασε μια ψητή πατάτα από την καντίνα και από τότε δεν τρώω κάτι άλλο», προσθέτει.

Η γυναίκα που τρέφεται αποκλειστικά με πατάτες γιατί φοβάται τα υπόλοιπα τρόφιμα!

«Δεν έχω φάει κάποιο γλυκό ή τις τούρτες των γενεθλίων μου, αλλά η μαμά μου αγοράζει ακόμα κάθε χρόνο. Στα τελευταία μου γενέθλια μου αγόρασε ένα τεράστιο cupcake αλλά δεν έφαγα ούτε μια μπουκιά», επισημαίνει.

Πολύ σπάνια θα προσπαθήσει να φάει λίγο ψωμί, λουκάνικο ή ένα burger, αλλά ακόμη και αυτή η μικρή αλλαγή στη διατροφή της, την κάνει να νιώθει άρρωστη – όπως και η μυρωδιά του μαγειρέματος, όπως αναφέρει και η μητέρα της Κλερ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

add a comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sample text

Alexa

Sample Text

Τις καταγγελίες, τα παράπονα και τις απόψεις σας στείλτε τα στο: koroniotiskostas@gmail.com