Το λογότυπο -ειδικά μιας σπουδαίας και γνωστής εταιρείας- δεν είναι απλά ένα “σκίτσο” ή “κάποια γράμματα”. Σίγουρα, είναι και αυτό, ή τουλάχιστον αυτή είναι η βάση του. Η ουσία του όμως, ο πραγματικός σκοπός του είναι να τυλίξει όλη την εταιρεία σε μία μόνο εικόνα. Να την αντιπροσωπεύσει.
Κάτι που δεν γνωρίζει πολύς κόσμος είναι τ’ ότι πριν ακόμη ξεκινήσει η διαδικασία σχεδιασμού ενός λογότυπου, ο σχεδιαστής ή οι σχεδιαστές πρέπει να αφιερώσουν πολύ χρόνο στην έρευνα. Τι είδος εταιρείας θα αντιπροσωπεύει αυτό το μικρό σηματάκι; Ποιο είναι το κοινό ή οι πελάτες της; Τι φιλοσοφία έχει η εταιρεία; Σε ποιόν τομέα δουλεύει; Τι κάνουν οι ανταγωνιστές;
Όταν με το καλό τελειώσει η εξαντλητική έρευνα, τότε -και μόνον τότε όπως θα σου πουν οι nerdy σχεδιαστές φίλοι σου- μπορούν να δημιουργηθούν τα πρώτα σκίτσα-ιδέες.
Ο Graphic Designer Viktor Hertz πήρε αυτή τη διαδικασία και της γύρισε τα μέσα-έξω: αντί να κάτσει ο αθεόφοβος να κάνει καμιά μελέτη για τους πελάτες του, “τσίμπησε” τα λογότυπα γνωστών εταιρειών και τα μεταποίησε, για να δείξει τι πραγματικά εκφράζουν αυτές οι εταιρείες.
Το YouTube δίκαια μετονομάζεται σε “Cat Videos” (βίντεο με γάτες), τα τσιγάρα Camel σε “Cancer” (καρκίνος) και η Absolut Vodka σε “Absolut Vomit” (απόλυτος εμετός).
Viktor Hertz | Cancer
Μοιράσου το!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου