Social Icons

.

Pages

15 Φεβρουαρίου 2013

Μια αγάπη που δεν τελειώνει ποτέ…

Τριαντάφυλλα

Ακόμα και αν μισείτε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η παρακάτω ιστορία αγάπης που ήρθε στη δημοσιότητα αυτές τις μέρες και συγκινεί εκατομμύρια ανθρώπους, δεν πρόκειται να σας αφήσει αδιάφορους…

Η 68χρονη Sue Johnston από το Χιούστον του Τέξας έστειλε την παρακάτω επιστολή σε ένα περιοδικό:

«Με τον γλυκό μου σύζυγο, John, ήμασταν παντρεμένοι για 46 χρόνια. Κάθε χρόνο την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου μου έστελνε τα ωραιότερα λουλούδια, συνοδευόμενα από ένα σημείωμα με πέντε απλές λέξεις: “Η αγάπη μου για σένα μεγαλώνει”. Τέσσερα παιδιά, 46 μπουκέτα και μια ζωή γεμάτη αγάπη ήταν η κληρονομιά που μου άφησε, όταν πέθανε πριν 2 χρόνια.

Την πρώτη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου που θα περνούσα μόνη, 10 μήνες μετά τον χαμό του, σοκαρίστηκα όταν έλαβα ένα υπέροχο μπουκέτο λουλούδια… από τον John. Θυμωμένη και λυπημένη κατάκαρδα, τηλεφώνησα στον ανθοπώλη και του είπα πως έχει γίνει κάποιο λάθος. Ο ανθοπώλης μου απάντησε: “Όχι, κυρία μου, δεν πρόκειται για λάθος. Πριν πεθάνει, ο σύζυγος σας προπλήρωσε για πολλά χρόνια και μας ζήτησε να εγγυηθούμε πως θα συνεχίσετε να λαμβάνετε μια ανθοδέσμη κάθε χρόνο, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.” Με έναν κόμπο στο λαιμό, έκλεισα το τηλέφωνο και διάβασα την κάρτα, η οποία έλεγε: “Η αγάπη μου για σένα είναι αιώνια”.»

Δεν γίνεται κάτι πιο ρομαντικό από αυτό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

add a comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sample text

Alexa

Sample Text

Τις καταγγελίες, τα παράπονα και τις απόψεις σας στείλτε τα στο: koroniotiskostas@gmail.com